whatsapp verwijderen, wist de server dan ook de nog niet aangekomen berichten?

bericht verstuurd via whatsapp, heb liever niet dat het bericht aankomt, staat nu wel 1 groen vinkje, hij heeft geen bereik de aankomende dagen, dus dacht ik als ik whatsapp wis, dan wist de server ook mijn nog niet aangekomen berichten?? en dan zet ik daarna weer opnieuw whatsapp op me telefoon.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.7K

Antwoorden (3)

Één groen vinkje staat voor: "succesvol verzonden vanaf jouw telefoon". Het tweede vinkje zal staan voor: "de ander heeft dit succesvol ontvangen".

Helaas, waarschijnlijk zal diegene dit berichtje ontvangen (zodra hij/zij weer (internet)verbinding heeft).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er al een groen vinkje staat, één of twee, komt het bericht aan. Alleen als het rode vierkantje er staat is het bericht nog niet verstuurd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij is verstuurd, dus hij zal ook aankomen. Dit kun je niet ongedaan maken. Het berichtje zal telkens weer proberen om aan te kunnen komen en verbinding te kunnen maken met het aflever adres.